Templštejn 2004

5Templštýn 021.jpg

TEMPLŠTEJN

24-25.července 2004:  Mirek Škorpík a Pavla Beránková

Asi první akce s noclehem nás čeká na Templštýně. Jde jen o to prožít pohodový víkend. Busem ze Zvonařky jedeme do Jamolic a odtud to máme asi jen 3 kilometry na zříceninu hradu Teplštejn. Templštejn je zřícenina hradu z třináctého století nad řekou Jihlavou. Je to jeden z mála hradů založený v českých zemích Řádem templářů. Jsou dochovány zbytky paláce, část plášťového opevnění, brána a zbytky studny. Před areálem hradu na kopci jsou také zbytky štítové zdi, založené později. Celý areál není udržován a je poškozen náletovými dře-vinami. V poklidu probíháme celý palouk se zříceninou a prudce z kopce dolů těsně po oběde dorážíme do takového jakoby kempu pod Templářem. Odpoledne jdeme vycházkou na Biskupský kopec, kde kamarádi z tábora mají bojovku . Navečer prší, ale to už máme vybudovaný stan. Ráno údolím řeky Jihlavky odcházíme asi 12  kilometrů do Ivančic přes Hrubšice a skalní masiv Pekárny.. Jdeme na jídlo ale to už máme zkažený den ztrátou náramku. Na náměstí je pouť a kolem čtvrté hodiny odjíždíme vlakem do Brna.

31.října 2004: Mirek a Pavla, Lucka Konečná, Michal Celý, Roman Brzobohatý

Ve stejném roce na podzim jedeme tentokráte na Oslavku. Z Ketkovic jdeme do údolí na Levnov, střílime z paintbalky, ale houby nás dnes moc nezajímají. Potom dolů k řece na Ketkovický a Senoradský mlýn, po řetězech na Kraví horu a na Sedlačku a stejnou cestou zpět. V Rapoticích máme skvělé jídlo i pivo. Chudák Michal, musí řídit.