Štípa 2.jpg

VIZOVICE

9.-10.srpen 2003: Mirek Škorpík, Lukáš Klement

Letos máme jen dva dny a tak to musí být fofrovka. Nezvykle Lukin přijíždí za mnou do Šlapanic a Vlárou jedemene do Bojkovic. Děs – 50 kilometrů dvě a půl hodiny, no to je vrchol. První naše zajímavá zastávka jsou Luhačovice. Asi nejbližší lázně od domova přesto jsem tu ještě nebyl. Procházíme kolonádu a kolem přehrady jedeme směr Vizovice. Tam dáváme jídlo a mezi dědinkami se přes Slušovice  dostáváme do Štípy k starému větráku. Na Zoologickou už je pozdě, ale v plánu jsme ji ani neměli. Projíždíme celý Zlín. Je pěkně nataženej. Je tu snad sto semaforů a Lukin těžce drží krok.. Přes napajedla dojíždíme do Spytihněvy. Víme, že už brzy budeme bydlet a tak dáváme piva. Odbočujeme směrem na Modrou, kde blízko nocujeme. Ráno nenacházíme cestu lesem na Buchlov a tak jedeme spodem přes dědinky. Je to ovšem více atraktivní - přes poutní místo Velehrad a zahrady v Buchlovicích. Potom stoupáme do Buchlovských kopců. Jedou se mi dobře. Mírné a stále stoupání mě dovádí do sedla a až dojíždí Lukáš, odmítá odbočit na Buchlov. Ona je to teda ještě dálka i výška. Pokračujeme dolů na Stupavu a odbočujeme  na Koryčany. Kolem přehrady se dostáváme do města a domlouvám setkání s Romanem Sahánkem. Na náměstí dávamě jídlo a asi ve 3 hodiny nabíráme směr Nemotice, kopec do Nesovic, Bučovice, Slavkov a na Rohlence končíme párkem. Rychlí, ale dobrý. Sice žádný skvosty, ale opět jsme ukrojili kousek České Republiky. Ty jo. Zase rok čekání na další dovolený.  Musím to nějak vydržet.