18 Na Březníku.jpg
05 Horní portál.jpg
14 Kolmo na Groser Falkënsteinu.jpg

ŠUMAVA

5.- 13.července 2002 : Mirek Škorpík, Martin,Hanka a Víťa Boháčkovi, Roman Brzobohatý, Martin, Vašek a Alena Pačandovi,, Lukáš Skoupý + Anežka,Lukáš Klement, Michal Celý, Zbyňek Dostál a Lucka Klímová.

Máme nápad vytvořit společnou dovolenou. Každý týden hrajeme ligu na Vinohradech a tak týdenní dovolená vůbec nemusí být špatná. Uvidíme, co to udělá. Bereme kola, protože na Šumavských asfaltových cyklostezkách je kolo velká pomoc a zároveň výhoda.

V pátek 5:30 ráno jedeme vlakem (Já, Martin, Lucka, Víťa, Roman, Michal, Lukáš) do Českého Krumlova. Ten téměř proletíme a jedeme kolem Vltavy do Větřní, kde je stoupák 18%. Přes Světlík a Muckov.se dostáváme do Černé a v 16 hod jsme v chatce v Karlových dvorech. Na pláži zkoušíme i surfing.Večer si dávám smažák a na chatě pijeme a bavíme se.                                                                            35 km

Ráno vyrážíme po deváté kolem Lipna. V Horní Plané snídaně, Nová Pec, po zelené ke kanálu a kolem něj                   asi 13 km až na Jelenku, Brána Shwarzenberského kanálu, Černý Kříž (klobás a debrecínky), potom stabilní cestou Stožec, České Žleby, Strážny, Zďárské jezírko, Knížecí pláně /déšť/, Bučina a na chatu U Teplé Vltavy přijíždíme 17:30, asi hodinu po autech.                               70 Km

V neděli jdeme všichni :Bus H.Kvilda, dolů kolem Hamerského potoka na Antýgl, Povydří s velkými hrnci až na Čeňkovu Pilu(debilní číšník i jídlo.) Nahoru do Srní, bus Kvilda. a večer nohejbal a fotbal.

V pondělí pěší část dělá Bučinu a pramen Vltavy. Nás 9 jede na kole (bus plný) přes Modravu a Javoří pilu na Poledník. Dolů na Prášilské jezero. Já, Martin a Roman jedem po žluté na Vchynický kanál a Tříjezerní slať a ostatní bokem Oblíku zpět na Modravu, kde máme sraz a všichni si dáváme jídlo. Zpět  téměř časovku na Kvildu. Martin je neuvěřitelný tahoun.  /nohejbal/                     52 km

V úterý pěší posílám do Kašperských Hor a tam jdou okruh Pustý hrádek a Kašperk. My jedeme mojí skvělou cestou, ale ostatní to moc neprožívají. Navíc je pravděpodobně po nějaké malé kalamitě, takže je lesní cesta ještě víc zhoršena. Je tam více haluzí, kamenů a vody. Všichni jsou naštvaní. Lukáš urval přehazku a to už tady kupoval nový šlapátka. Takže Churáňov, dům Kateřiny, Mates, Popelná, Kašperské  Hory, Rejštejn a 10 km do kopce na Zhůří, Kvilda                                                                            52 Km

Ve středu jedu s Martinem a Romanem Německo. Ráno busem do Železné rudy, Ferdinandovo údolí. Pak sedmi kilometrové šílené stoupání na vrchol Grosse Falkenstein 1315 mnm. Nádherný výhled, ovšem jen ne německou stranu. Stále nahoru a dolů, výhledy i k nám. Po 22 km přejíždíme Gsendet  a je to 4 km do Prášil /já květák/, vyjíždíme k Prášilskému jezeru a jedeme Poledník obráceně. Potom Oblík, Modrava a časovka na chatu. Zbylí dnes jeli Rábí, Sušice - koupaliště a těsně před deštěm přijeli 18:30 na chatu.                                                                                  53 km

Ve čtvrtek ráno jedu s Martinem,Hankou a Romanem do Vimperka /Hanka klíště/. Prošel jsem střed, nic moc. Dělám špagety, odpoledne nohejbal, fotbal - skoro celý den pršelo.

V pátek Pačandovi jedou na Boubín, Michal a Zbyňa Slať + pramen. Zbytek jede do Železné Rudy na Špičák a dělají obě jezera a spadnou do Ž.Rudy. Já s Romanem a Lukášem jdu fofrem na Černé jezero, vodopád Bílou Strž, vrchol Ostrý 1292mnm, kde je super výhled  na všechny strany a zpět na Černé jezero, potom Čertovo a taky jdeme do Železné Rudy. Jsme tam hodinu před odjezdem, ale naše tempo bylo vražedné. Ostatní si dali jídlo v Okule a potom pohár v cukrárně. 29 km pěšky - 6 hodin mezi busem. Večer na závěr 19-20:30MB,VB,MP a já - Filipova Huť, po žluté na Březník - téměř jiný svět, pramen Vltavy, Kvilda -32 km.

Smažak nad Králem Šumavy -super. Hádka o klíče - asi jsme všichni debili. Poslední den odjezd přes Borovou Ladu, Chalupářskou slať, Horní.Vltavici, Lenoru, Soumarský most, Čeké Žleby, Stožec na Černý Kříž. Smažák pension, cena ve vlaku 137/os+60 Kolo/sražena asi z 420 kč jízdného.-21:10 Brno           45 km

Na kole mám najeto asi 350 km + 20 Brno, a  cca 50 Km pěšky. Letos stála noc 165 + 12 Kč a celá Šumava  3600 Kč i se dvěma CD/150 Kč/. Takto velká partie se nedá uhlídat, ale snad nebyli s námi velké problémy.

Překvapili mě velmi pěkně Pačandovi. Boháčkovi skvělí jako vždy, L.Skoupý je stejný jako vždy.

S klukama byly trochu problémy, ale snad vše dobrý.