ZAJEČÍ

2.-3.září 2006 : Mirek a Pavla, Lucka, Víťa, Milan, (Roman)

Lucka zařizuje nocleh u rodiny v Zaječí a právě proto se nám daří nezvykle dvoudenní akce na kolech. Takováto akce v ženském obsazení není pravidlem a je to vynikající změna. Tři jedeme vlakem z Brna a Lucka s Milanem a jeho Nymfou nás od včerejška čekají v Zaječí. Cesta nám začíná v Ladné. Kolem konírny se dostáváme přes řeku Dyji a po chvíli jsme u Janohradu. S pohledem na unikátní stromy přijíždíme mezi ovci do Lednického parku, takže minaret, jeskyně a akvadukt, přístaviště, navštěvujeme alespoň zámecký skleník a pokračujeme na Apolo k mlýnskému rybníku.Tam rozhledna v podobě lepšího posedu, kolem Tří Grácíí se dostáváme na Nové Dvory a písečnou cestou přijíždíme ke Svatému Hubertovy. Kolem Randevouz najíždíme na hlavní silnici a ta nás přiváží do Valtic. První se procházíme po Valtickém nádvoří a s Milanem koštujeme vinotéku. Oběd musí být , takže zahrádkou u Valtického náměstí nepohrdneme. V odpoledních hodinách vyjíždíme na západ směrem Zaječí. Mužská část to bere do kopce přes Raisnu – kolonádu. Dnes jdeme i nahoru a o zážitky není nouze. Dolů to jede samo. Úvaly a v Sedleci se opět přidáváme k holkám. Tím jsme objeli rybník Nesyt a do kopců stoupáme přes vinice jižní Moravy - Bulhary, Milovice, hráz Novomlýnských nádrží do Zaječí. Večer sedíme u ohně s klobásky a první hodiny noci trávíme na diskotéce v Brooklynu. Roman se k nám přidal v pozdních hodinách při návratu ze Slovenska.  Celkem za 2 dny najeto 10 + 60 + 13 kilometrů. Se skvělýma lidmi a skvostnýma památkami jsme vytvořili opět nezapomenutelný víkend. Víkend stál 500 Kč.